۱۰ مرداد ۱۳۹۴، ۱۸:۱۲

اخبار کوتاه بسیج؛

خبرنگاران بوشهری تجلیل می‌شوند

خبرنگاران بوشهری تجلیل می‌شوند

بوشهر - برگزاری همایش تجلیل از خبرنگاران در بوشهر، کارگاه سفیران جنگ نرم و برگزاری کارگاه علمی و تخصصی مربیان بسیج عنوان خبرهای کوتاه از سپاه و بسیج استان بوشهر است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سپاه بوشهر، مسئول روابط عمومی و سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از برگزاری همایش تجلیل از خبرنگاران، اصحاب رسانه و مدیرمسئولان هفته‌نامه‌های این استان خبر داد.

عیسی اندرخور خطاب به خبرنگار و اصحاب رسانه بسیجی افزود: باید قلم خبرنگار بسیجی در مقابل کفر با صلابت و بیانشان استوار باشد و نسبت به یکدیگر عطوفت و مهربانی داشته باشد و دفع حداقلی و جذب حداکثری داشته باشید.

وی در پایان از همایش تجلیل از خبرنگاران، اصحاب رسانه و مدیرمسئولان هفته‌نامه‌ها در روز خبرنگار خبر داد و گفت: این همایش با حضور سردار جمیری، مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر و جمعی از اصحاب رسانه این استان برگزار می‌شود.

کارگاه علمی و تخصصی مربیان بسیج برگزار شد

کارگاه علمی و تخصصی مربیان بسیج به همت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی در نمازخانه سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.

 جانشین امر به معروف و نهی از منکر سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در کارگاه علمی و تخصصی مربیان بسیج شهرستان دشتی گفت: برای اینکه فریضه امر به معروف و نهی از منکر موثر واقع شود خود فرد امر کننده باید به آن اعتقاد داشته باشد و به آن عمل کند.

سرهنگ علی مهدیان اظهار داشت: آگاهی دادن به افراد یکی از بهترین روش‌هایی است که می‌توان در امر به معروف و نهی از منکر به آن پرداخت چرا که وقتی فرد به ارزش کار معروف پی ببرد بهتر به آن می پردازد.

دشمن امروز جنگ را به خانه‌های ما کشانده است

مدیر قرارگاه سایبری سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: دشمن امروز جنگ را از طریق ماهواره‌ها و شبکه‌های اجتماعی به خانه‌های ما کشانده است و دانش آموزان باید با بصیرت و آگاهی، سفیر مقاومت و همیار انقلاب در خانواده خود باشند.

محمد پای‌بست در جمع شورای همفکری دانش آموزان استان بوشهر با گرامیداشت سالروز ورود سفیر کربلا مسلم بن عقیل به کوفه و یادآوری تعبیر تاریخی رهبر انقلاب از دانش آموزان به‌عنوان سفیران جنگ نرم، گفت: سفیران به‌عنوان پیام‌آور قیام، همیشه باید جلوتر از سایر سربازان پیام فرمانده را به منطقه جنگ برسانند و بیشتر از سایرین در معرض خطر قرار می‌گیرند.

 وی یکی راه‌های مقابله با این تهاجم آشکار را راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات با قالب‌هایی همچون اینترنت‌ امن دانش‌آموزی عنوان کرد و افزود: ما باید با نیت دشمن وارد جنگ شویم و جنگ را به زمین دشمن بکشیم.

کد خبر 2872457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha